RHODOS BABY!

Hej mina gullebarn! <3

Nu har jag äntligen bokat resa till Rhodos! Åker redan nästa onsdag (13:e) och kommer hem igen den 27:e. Så det blir 2 veckor. Julie blir med mig, men åker hem efter första veckan. Och sen andra veckan så kommer Sara och Klara ner. :D PERFEKT! Ska bli såååå roligt!!

Men innan dess så har jag miljoner saker att göra, så lite stressad känner jag mig. Imorgon fyller min gammelmorfar år och övermorgon fyller mamma. (Det är jättesynd om mamma nu, hon ligger och är jättesjuk! Hon har fått njurbäcksinflammation =( Så för henne blir det inget firande iaf..)

På söndag redan så åker jag med Julie till Oslo. Vi flyger nämligen från Gardemoen. Så då har jag saker som ska ordnas innan. ska fixa skattekort, norskt personnr och ev. lämna in CV på ngra ställen.

Så jag måste typ packa resväskan nu! Och som ni alla vet så har jag ett litet problem när det gäller att packa, vill ju helst ha med mig allt jag äger och har.. får se hur det blir med övervikt denna gång!

Jag har ju förresten glömt att säga att jag fått boende i Oslo också! :D Jag och Sara flyttar in i en trea tillsammans med två av hennes killkompisar. Mitt & Saras rum är pyttelitet, men lägenheten är så snygg i övrigt så det gör inget! Ligger jättecentralt också, nära karl Johan! Lägger upp bilder på lägenheten när vi flyttat dit så ni får se! :) Det ska bli roligt faktiskt! Ni är hjärtligt välkomna att hälsa på såklart! ;)

Maria: Jag hatar att jag missar eran fest!! Du vet att jag absolut hade kommit annars! Jag tycker verkligen att det är jättetråkigt att jag missar den. :( Men jag hoppas att det blir jättebra ändå. Kommer bli svårt eftersom jag inte är där, men ni kan ju försöka iaf? ;)
Hanna: Nu äntligen, efter typ 2 månader (SRY!!), så har jag bränt alla bilder från Linköping. Förlåt för att jag är den drygaste människan på denna planet. Men nu ska jag skicka det till dig!
Evelina: Har inget speciellt att skriva till dig egentligen, så jag skickar över en kram! :)

Pusss på er mina fisar!

Dajän

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men fy va skönt me Rhodos, blir ju nästan lite avundsjuk!! Å när de gäller bilderna så är de lugnt, de har verkligen inte gjort nåt att de har tagit tid!!! Pöss

2008-08-08 @ 10:00:10
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: Erika

wow diana, skitkul! oslo lär jag verkligen komma att hälsa på, var där en gång när jag var typ 3 år och det enda jag minns är att jag tappade ut min tablettask med smurfar i bilen:( men du kanske får mig att ändra syn på norge då? haha. Rhodos hade inte vart fel, fyra vänner till mig åker dit imorn o ska va där en vecka. Huh vad avis jag blir, vi andra blir kvar i regnslummen och jobbar:( Hade bäst! Puss

2008-08-08 @ 17:47:27
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0