En riktigt bra dag!

Hey babes!

Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Det började imorse med att jag skrev teoriprovet för körkortet...och klarade det! Jag är så sjukt glad så ni anar inte! En stor rätt tung del av själva körkortstagandet är nu över och det känns riktigt, riktigt bra!
Diana vet hur nervösa vi var inför några auditions i Stockholm, så nervös var jag imorse, plus lite till! Jag kan säga att det blev många djupa in- och utandningar på cykeln på vägen till vägverket, haha:)
Jag börjar nu inse att även jag kanske kommer att ha körkort en vacker dag:)
Sen fortsätter det när jag väldigt lycklig går ut från vägverket och ringer min mamma. Hon berättar då att min bror Samuel har kommit in på officiersutbildningen som han verkligen har velat komma in på. Och det innebär att jag i höst förmodligen kommer att ha en i princip gratis lägenhet!
Visst det funkar att bo hemma och det är gött med gratis mat men det skulle vara väldigt skönt att bo närmre stan och närmre jobbet.
Efter den morgonen kunde ingen på dagen få mig på dåligt humör, inte ens de jobbiga ryska turisterna på jobbet! Haha:)
Efter jobbet åkte jag till bilskolan och berättade för min lärare, hon blev jätteglad och skitpeppad så nu är det bara att kämpa vidare med körningen, men det känns ju riktigt bra att att kunna koncentrera sig på en sak i fortsättningen:)

Hoppas att allt är bra med er! Jag saknar er sjukt mkt!

Love / A

Kommentarer
Postat av: Diana

Åå vad skönt baby!! :D Nu är den jobbigaste delen över iaf (om du frågar mig). Kämpa på så är körkortet ditt väldigt snart ska du se! :)PUSS

2008-08-01 @ 15:00:17
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: moe

GÖTT MOS MARIIIIIAAAA, så jävla bäst gjort! kör hårt nu! jag har har snart min uppkörning, peppar peppar. (norrköpingscarro har fått nu oxå=) tillslut

2008-08-02 @ 18:01:15
Postat av: erika

heey! grattis till teorin:):) gud så skönt att det är över för dig, tuffaste biten.. då kanske man får åka med dig i bil nästa gång man hälsar på? Pussar på nosen

2008-08-04 @ 18:31:53
URL: http://felinie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ne, va kul! De är verkligen den jobbigaste biten av körkortstagandet, så Grattis! :) O lägenheten ska du va jätteglad över me, håller ju själv på att leta lägnehet i stan å de är nästan omöjligt om man inte stått i kö på ÖBO i typ 10 år...!!! Kramizz

2008-08-07 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0