God Morgon!

Hur är det med alla?? Jobbar och sliter ni?
Själv så gör jag inte så mycket om dagarna, degar och umgås med vännerna!
Jag saknar verkligen struktur och rutiner, jag vill verkligen ha ett jobb eller gå i skolan. Att vara ledig jämt är skönt i en vecka eller två, men sen räcker det! Man blir ju så rastlös!

Nu väntar jag på att min vän Julie ska komma och hämta upp mig, vi ska åka till Karlstad för att shoppa lite =)
Imorn åker jag och Sara med Julie till Norge och kollar läget. Vi ska lämna in Cv lite här och där och eventullet kolla boende. Det blir nog alltså Norge till hösten för mig. Vill få ihop pengar för att sen kunna resa!

Nu måste jag kila, men ta hand om er mina små hjärtan! Jag tänker på er. <3

PUSS & KLEM,
er Dajään

Kommentarer
Postat av: Hanna

Halloj! Kul att du ska till Norge, då kommer du antagligen att bli rik då efteresom de säga att man tjänar så bra där! Själv har ja börjar jobba nu på äldreboendet, de funkar fast ja har fortfarande mycket att lära, men de gamla är så söta! Å vet du va? Ja har nästan blivit som dig nu, en riktig snyftare!! Jag har gråtit på varenda film ja sett i sommar å så gråter ja för att ja blir sentimental när ja pratar me de äldre, fast de visar ja ju inte för dom!! :) Men du, du får ha de så trevligt i Norge då! Pöss

2008-07-24 @ 21:44:40
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: Diana

Det blev inte Norge då, åker på måndag ist! Rik och rik vet jag väl inte, men jag hoppas att jag lyckas tjäna lite och kan spara undan lite. Åh en snyftare till alltså ;) Välkommen till klubben haha. Vi höres vidare! Pussar :*

2008-07-25 @ 16:44:23
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0