Halloj!

Hej allihopa! Hoppas livet leker och solen skiner, de gör den här iallafall!

Har nyss spenderat en vecka på Koster me Lina, min syrra + en kompis till henne. Vädret var lite si och så. Vi lyckades få en dags sol men annars var de mulet!!! Å ändå lyckades ja bränna mina baklår och rygg. Ja kunde knappt sitta ner den kvällen, så en dags sol kanske räckte för mig!!!

Å så var ju Diana i örebro över helgen, å nu håller vi tummarna för att hon blivit så sugen på Örebro så hon flyttar hit i höst!!! Eller hur Diana??? :)

Nu vidare till nåt viktigare! Ja snackade me Erika igår om att vi skulle försöka å dra ihop nåt där vi kan ses i sommar eftersom de inte funkar att vara i min stuga  v 34. Så vi sa att om alla skickar sina scheman för sommaren till Erikas mail så ska hon försöka samanställa dem å se om de överhuvudtaget finns nån helg eller vecka som alla kan samtidigt. För hennes stuga finns alltid tillgänglig sa hon, bara vi säger till i tid att vi vill vara där!

Nemen de va väl allt för mig då!!! Har förresten jobbat (eller gått med) min första dag på sommarjobbet inom äldreomsorgen å de känns bra, fast de är mycket att lära sig, men de ska nog gå bra!!!

Kram på er / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0