I´m back

Hello!

Nu är jag tillbaka i 20 gradiga Sweden.. Känns väl sådär måste jag säga.

Har haft en underbar resa med tjockafamiljen i Grekland (kefalonia heter ön vi var på) . Som ni kanske har läst så har det varit värmebölja nere i stora delar av europa.. Vi hamnade självklart i den varmaste av de varma delar i grekland =) . 40 grader i skuggan!! Så solbrillor, kepa på huvudet, solfacktor 20 och parasoll har varit ett måste ALLA dagar..

Som jag nämde ibörjan så har det varit en riktigt höjdarresa, jätte lyckad på många sätt.. Men självklart måste det ske någon slags motvind.. Min kamera blev stulen (det förklara det tomma fotoarkivet från resan) . Som tur var, var det 5 andra som tog kort =) . Tråkigt att bli av med kameran bara.. Aja, sånt som händer.. Mamma var så glad över att vi lyckades hålla samms och att ingen som blev sjuk så hon såg knappt denna lilla händelse som något problem alls.

Imorgon åker jag vidare till arvikafestivalen.. Som ni kanske har hört kommer kajsa ner och gör mig sällskap med karlstadborna =) . Det kan inte bli annat än kanoners!.. Har laddat hela dagen framför spegeln med bland annat Håkan Hellström =) .
 
Grattis till jobbet Hanna.. Perfekt ju! Och kul att du, Maria, har tagit tag i körkortet, det blir aldrig föresent, men kan förstå att du känner dig lite gammal =) . Tråkigt, Diana, om balettakademin.. Det är ett oändligt mysterium dessa sökningar.. Ge inte upp, du är bäst i mina ögon =) . Vi hörs snart igen.. (om jag lyckas hålla lösenordet i liv, vill säga..)

Tack för mig så länge!



Kommentarer
Postat av: Diana

Välkommen tillbaka till (tråk)Sverige! ;) Vad bra att resan blev lyckad! Men fan för kameran då! =(

Såg att du hade ringt mig igår, ringder upp dig senare ikväll. Dags för arvika också! Hoppas ni får det kanoners, ring upp mig när något bra band spelar så jag får höra lite ;D PUSS

2008-07-04 @ 14:24:37
URL: http://balk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0