Jag och de 15-åriga moppekillarna.

Jag säger då de. Nu har jag iallafall tagit ett steg närmre mitt körkortstagande: Jag har börjat på en teorikurs!
Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv att jag nu har tagit tag i de. Jag har verkligen inte varit motiverad innan men nu börjar jag bli det så det känns bra:)
Denna teorikurs är till för dem som ska ta vanligt bilkörkort men även för folk som ska ta EU-moppe kort. (Därav rubriken).
Jag känner mig väldigt gammal måste jag säga när jag sitter där med de som är 14-15 år och ska få börja köra moppe.
De är verkligen i den åldern när man ska vara så cool som möjligt och de 15 åriga killarna tycker verkligen att de är huuur tråkigt som helst. Medans jag sitter där som en annan nörd med penna och block i högsta hugg, haha:)
Som tur är så är jag ju inte själv om att vara där och läsa för körkort och så är inte moppekillarna med den sista dagen.

Vi får väl se hur de kommer gå med allt, men jag tänker ändå att det är ganska många knäppisar som har fått körkort och då borde väl även jag kunna klara de?

Jaja, nog om de. Idag har jag jobbat från 07.00 till 16.00, och sen direkt till kursen som höll på fram till 19.30, jag är helt slut!
Det där med att gå upp extremt tidigt på morgonen är verkligen inte min grej måste jag säga, jag fungerar inte normalt förns frammåt kl nio.

Men nu är de bara två dagars jobb kvar innan jag får lite ledighet, det känns väldigt bra måste jag säga:)

Nu hoppas jag på att Diana ska komma och hälsa på mig, det vore så väldans roligt:)

Nu ska jag ta och sova!

Puss på skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0