Från mitt nya bo:)

Hey mina kära saknade=)
Mycket har hänt sen jag skrev sist. Jag har hunnit fylla 20 år, flyttat hemifrån för andra gången, blivit ägare av sex and the city boxen mm.
Att fylla 20 år var inte direkt någon stor förändring förutom att jag nu får handla på systemet, haha:) Men det var en trevlig dag och jag fick många fina presenter=)
Jag, Kim och Sara hade födelsedagsfest som bra lyckad, och erika var på besök vilket gjorde de hela mkt roligare=)
Även Kajza har föresten varit på besök i Öret, det var riktigt roligt att träffa dem=)
Jag har nu även flyttat till en egen lägenhet, det känns otroligt bra faktiskt:) Första natten var lite vemodig, då jag bara hade en massa sopsäckar och kartonger överallt. Men nu börjar jag komma i ordning och det känns jättebra....så otroligt skönt att bo i stan och nära jobbet.
Just nu ägnar jag mina kvällar till att dricka te och kolla på sex and the city, jag fick hela boxen av johanna när jag fyllde och nu är jag helt fast, haha:)
Idag gjorde jag potatis i ugn...haha=) Jag tänkte på er direkt, saknar er massor!! Vi måste styra ihop någonting i höst så att vi alla kan ses!
Hur har ni det?? Vi måste bli bättre på att uppdatera bloggen, jag är så nyfiken på hur det går för er...
Nu ska jag återgå till mitt te och sex and the city=)

Saknar er!!
 Puss Puss / A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh...va kul att ha flyttat in i lägenheten!!! Te och sex and the city låter inte fel det heller, men du måste ju börja kolla på One Tree Hill, de har ju kommit ut de två första programmen på säsong 6 å de är så ja håller på o dör...hahha! Måste få komma o kolla på lägenheten, ska du styra nå inflyttningsfest?? kram

2008-09-12 @ 17:42:27
Postat av: Diana

Jaaa, inflyttningsfest Mary! :D

2008-09-12 @ 23:04:28
URL: http://balk.blogg.se/
Postat av: Bell

Sex and the city -boxen is the shitt! Ärlika fast jag.. sköt om dig bruden,kramis

2008-09-17 @ 09:31:14
URL: http://bellens.blogg.se/
Postat av: maria

Ja, jag kanske borde styra en inflyttningsfest...om ni kommer så gör jag det:) Vore sjukt kul att ses snart:) Hanna du är välkommen när du vill, du bor ju lite närmre om man säger så...haha:)

2008-09-19 @ 00:16:55
Postat av: kajjjzzz

http://www.youtube.com/watch?v=TsYONrBcqIc&feature=related



FLASHBACKS!

Och sen så läste jag mina kompisars bloggar och sen är det bilder då dom fester i våran gamla lgh i linkan ahhh vi va ju nyss där. Skit vad allt går fort. Vars är ni alla?



http://rebeccamarkgren.blogg.se/category/fest.html





2008-09-19 @ 21:36:49
Postat av: Erika

De e lugnt Diana..jag har fixat med bilderna, Anders är underrättad:) Hur har du det? puss

2008-09-20 @ 14:29:19
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0