Lite funderingar...

Sitter och lyssnar på Robin Ömans låt I´m not breaking, sjuka minnen från Linköping. Har inte hört den sen dess, visste inte ens att jag hade den, men så hittade jag den på datorn, lite roligt:)
Tänk, för några månader sen bodde vi i Linköping, levde livet där. Nu ser livet helt annorlunda ut, inte sämre, bara annorlunda.
Pratade med Kajza, Diana och Moa på skype häromdagen, så sjukt roligt att höra deras röster igen:)
Tänk att vi kan sitta och prata med varandra fast vi befinner oss i berlin, örebro, shellefteå och oslo och det kostar ingenting, kan det bli bättre?
Dagen i dag har varit helt okej. Förutom att jag har vänt på dygnet helt och inte kommer upp på morgonen, jag är seriöst halft medvetslös! Syrran och jag var och tränade och tog sen en promenad upp till föräldrarna för att hämta hennes cykel, vidare till jobbet. Jobbade bara fyra timmar idag, sjukt skönt! Var inte på så bra humör av någon anledning så var nog bra att jag inte jobbade längre.
Träffade mamma och sen eve och sofie, trevligt trevligt:)
Nu sitter jag och nördar framför sex and the city, (skräll!), borde gå och sova snart men det blir väl som det blir:)
Sov så gott! :)
Puss / A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0